Rail Nation Answers

1. Oké, we beginnen met je vraag

Zoeken door vragen te beantwoorden

Om een antwoord te vinden, kies je eerst een hoofdcategorie en dan een subcategorie, net zo lang totdat het antwoord hieronder te zien is. Als je zelf het antwoord niet kunt vinden, dan kun je aan het eind contact met ons opnemen.

Ik heb een vraag over...

Even in detail:

Zoeken via de sitemap

Zoek je liever via een normale sitemap zoals je dat kent van een Wiki of een FAQ? Dat kan ook, gebruik gewoon de Answers sitemap-navigatie om je antwoord te vinden.

Betaal problemen? Kopieer de directe link naar dit antwoord op je klembord

Rechts naast je avatar zie je een goudstaaf. Als je hierop klikt, word je direct doorgelinkt naar de winkel van Railnation, zie afbeelding hieronder:

Het eerste tabblad van dit menu geeft je de mogelijkheid goud te kopen. Hier worden verschillende pakketten aangeboden. Als je tegen problemen aanloopt of er gaat iets mis bij de aanschaf van een pakket, stuur dan alsjeblieft een e-mail naar onze Plus Support.

Contact opnemen met Plus Support

Je kunt heel eenvoudig contact opnemen met Plus Support door een e-mail te sturen naar: plus@railnation.nl, of je gebruikt de in-game optie. Hiervoor klik in je op het tabblad "Hulp" (1) kies vervolgens "ondersteuning". Dan opent het in-game Contact formulier.Kies voor categorie "ondersteuning" (2).

Hou hierbij in je achterhoofd dat normaal Support voor de algemene Support vragen over het spel is. Heb je vragen specifief over premium/plus opties, problemen met betalingen en dergelijke, kies dan de categorie "Plus Support" (3). Kies de oorzaak van het probleem door op het drop-down menu  (4) te kiezen en voeg extra informatie toe (5). Omschrijf het probleem zo uitgebreid mogelijk (6) en verstuur het bericht (7) .Bij problemen met betalingen (bijv. wel betaald niet gekregen) dan is het noodzakelijk een printscreen van het betalingsbewijs bij te voegen.

In het tweede tabblad van het menu "ondersteuning" kan je zien welke berichten je reeds verzonden hebt naar Support.


Was de vertaling goed en te begrijpen?

Ja   Neutraal   Nee

Is je vraag naar tevredenheid beantwoord?

Ja   Neutraal   Nee

Was het antwoord makkelijk te begrijpen?

Ja   Neutraal   Nee